دلانه های من

:)
دلانه های من

خوشبتی

همین در کنار هم بودن هاست

همین دوست داشتن هاست

خوشبختی همین لحظه های ماست

همین ثانیه هاست

که در شتاب زندگی گمشان کرده ایم

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

یاد گرفتم...

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۵۲ ب.ظ

ایــــنو خــیلی خوب یـــاد گــرفتم : دخترانه,فانتزی,شکیک,آیکن,شکلک,صورتی,شاد,قشنگ,خشگل,زیبا,باحال,دخترونه,وبلاگ نویسی,کامنتگزاری,کوچک,سایز کوچیک,ریزه میزه,جذاب,یامزه

تــا خدارو دارم غـــم ندآرم

تــآ وقتـــی بــه خدا ایمــان دارم غــم ندآرم

تــآ وقـتــی خدا رو از تــهه وجــودم حســّش میـکنم غــم ندارم

وقــتی نآمید میشم وقــی خدارو حس میکنم بهش امیدوآر میشـــم و تـهِه دلم قــرص میشه

خلاصــشو بــگم : تــآ خدا هســت غم ندآرم

الحمدلله رب العالمین

نظرات  (۱)

۲۵ آبان ۹۴ ، ۱۴:۰۲ بانـوی تـو

خدا پشت و پناهت عزیزدلم :)

پاسخ:
مـــرسی عــشق من

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید